google webmaster

کتابخانه آریا

فروشگاه مقالات لاتین و فارسی, پروژه ها, ترجمه و کتب مختلف علمی

اطلاعیه فروشگاه

فروشگاه مفتخر است که مقالات، ترجمه، پروژه های مختلف را با کمترین زمان و هزینه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لینک دریافت فایل ها پس از پرداخت الکترونیکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. راه های ارتباط: سامانه پیامکی: 500020401740 ایمیل: perojeh.sellfile@vatanmail.ir

مقاله انگلیسی همراه با ترجمه ((تاثیر مالکیت بر برند تجاری)) اثر جان وم ریکوم، پیتر و.ج. ورلی، رابرت اسلاکرز

مقاله انگلیسی همراه با ترجمه ((تاثیر مالکیت بر برند تجاری)) اثر جان وم ریکوم، پیتر و.ج. ورلی، رابرت اسلاکرز

مقاله انگلیسی 13 صفحه به همراه 17 صفحه ترجمه چکيده ترجمه درک انسجام بين ويژگيهاي يک نام تجاري، کليدي براي بازاريابان است تا حقوق صاحبان سهام را مديريت کنند. اين تحقيق، نقشه هاي علت و معلولي مصرف کننده را به عنوان ابزاري قدرتمند براي دستيابي به اين هدف، پيشنهاد ميکند. اين نقشه ها، مشخص کرد که تا چه حد افکار گروههاي مصرف کننده در مورد نامهاي تجاري، متفاوت است. صاحبان برندهای تجاري، در مقايسه با کساني که صاحب اين برندها نيستند، موفق به توسعه تخصصي بيشتري در زمينه همان برند تجاري شده اند که اين مساله باعث ميشود نقشه هاي علت و معلولي گسترده تري داشته باشند.البته استثنايي در مورد برند برتروجود دارد، یعنی صاحبان برندها و کساني که صاحب برند نيستند، در مورد برند برتر، نقشه هايي به يک اندازه گسترده دارند. يافته شگفت انگيز در اين تحقيق آن است که، به نظر ميرسد که برند برتر، مواد در برگيرنده براي نقشه هاي علت و معلولي مارکهاي ديگر را نيز در بردارد. نتايج مشخص ميکند که چگونه مديريت بايد صاحبان و غيرصاحبان را به طور متفاوتي مخاطب قرار دهد مخصوصا در صورتي که يک نام تجاري خاص سرگروه نباشد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 1,900 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
original-text_155862_2745.zip188k
Journal-of-Business-Research_155862_8725.zip520.3k